ponedeljek, 2. avgust 2010

Moj dragi spet doma

Prvič odkar z I. živiva skupaj sva bila ločena 8 dni. Preko Rdečega križa Slovenije je odšel na Debeli rtič kot vzgojitelj otrokom, ki prihajajo tja na počitnice. Rada sem sama sem ter tja in hitro si najdem zaposlitev, da mi nikoli ni dolgčas, toda ob večerih sem se počutila osamljeno. Ni bilo prijetno odhajati sama spat. Velikokrat sem mislila na ljudi, ki nimajo nikogar in kako jim mora biti hudo. Morda se čez čas navadiš samote, kaj pa vem.
Tolažila me je misel, da se bova kmalu videla, vedoč, da tudi on mene pogreša. Poslal mi je kartico z verzom in kačjim pastirjem, ki ga je sam narisal. Če to ni lepo!!


Ob prihodu domov mi je prinesel spominček – šopek rožic, ki jih je sam ustvaril s storži in lesenimi palčkami. Jp, srečna sem.

2 komentarja:

Pina pravi ...

Krasno! Res si srečnica! :)
A je I. levičar? :))

Kačja pastirica pravi ...

Ja, res sem in končno se tega zavedam. Desničar je. Naj bi to kaj pomenilo? :)