sreda, 11. avgust 2010

Frizeraj

Moj obred pri frizerju traja vedno tri ure. Marsikomu se zdi to ogromno časa, po pravici povedano tudi meni, a mi ga ni žal odstopiti na vsake tri do štiri mesece. Pred letom dni sem odkrila dve frizerki, ki sta cenovno ugodni in se vedno zelo potrudita, da me sfrizirata. No, pri striženju nimam kakšnih večjih zahtev, rada pa spreminjam odtenke barvnih pramenov. Danes sva izbrali kombinacijo kave in svetlih pramenov.

Ker je bilo kar polno ljudi željnih striženja, mi je lase umival moški. Samo enkrat do zdaj me je v življenju friziral moški, pa še to je bil tipični frizer z odštekano frizuro, v tem salonu pa je ta frizer vse drugo prej kot frizer :) je precej visok, nima neke nore trendovske frizure, prijazen, toda nič kaj zgovoren. Ponavadi pri frizerjih ljudje izlijejo svojo dušo (čeprav se mi je to od nekdaj zdelo nerazumljivo) in so tudi frizerji neke vrste terapevti. Moram priznati, da mi je bilo kar malce neprijetno oz. nerodno, ko mi je masiral lase in glavo. Morda ravno zato, ker mi tudi po letu dni obiskovanja tega salona še vedno ne deluje kot frizer.
Ampak ... svoj posel pa oblava :)

1 komentar:

Pina pravi ...

Jaz pa mislim, da nas moški veliko boljše postrižejo, ker imajo drugačen pogled na nas. Sicer pa nisem bila pri frizerju že sedem let... :) Čas bo...