torek, 8. junij 2010

Rojstvo

Pred časom sem izvlekla angelsko karto, ki simbolizira rojstvo. Še nekaj mesecev nazaj nisem razmišljala o otrocih oz. sem misel na materinstvo zamaknila v nek nedoločen čas v prihodnost. Z I. izgubo službe pa je misel o materinstvu začela vedno bolj rasti. Morda zato, ker sva se v tem času zelo zbližala in je še močneje kot ponavadi do izraza prišel občutek, da je on tisti, s katerim si želim ustvariti družino. Šele sedaj razumem ženske, ko govorijo o materinskem nagonu, kajti tudi jaz sem ga občutila. Gre za nek naval hormonov, ko razmišljaš o dojenčkih in si predstavljaš svoj vsakdan z njimi, noseče mamice opazuješ z občudovanjem, razmišljaš o imenih …
Verjetno nikoli ni najbolj primeren čas za otroke, vedno najdemo nove izgovore, da podaljšujemo starševstvo. Takrat ko imaš finančno stabilnost, nimaš časa ali želje, ko pa si brez denarja, pa najbrž razmišljaš bolj čustveno in iščeš neke vrste uteho v otrocih (da pobegneš od vsakdanjih skrbi v otroško čarobnost). Toda enkrat se moraš odločiti.

Življenje nas neprestano preizkuša. V zadnjih treh mesecih sem se spraševala česa si želim in kaj bi me osrečilo. Želim si, da I. čim prej najde dobro službo in da se preizkusiva v vlogi staršev. Sedaj, ko sva odvisna le od moje plače si ne upava sprejeti te vloge. Vem, da bi zmogla in bi imela pomoč najinih staršev, vendar želiva živeti čim bolj samostojno. Srčno upam, da bo jeseni primernejši čas za iskanje službe, prav tako pa si v prihodnosti želim boljšo službo tudi zase. Kjer sem sedaj, ne cenijo dovolj moje želje po novem znanju in napredovanju, jaz pa iz dneva v dan bolj stagniram. To me počasi ubija in vsak dan težje prihajam v službo.



3 komentarji:

Pina pravi ...

Ali lahko angelsko karto povlečeš tudi zame? :)

Kačja pastirica pravi ...

To je noro ... preden sem izvlekla karto sem razmišljala katera bi ustrezala tebi. Kolikor prebiram tvoje zapise, te dojemam kot osebo, ki si v življenju želi najbolj od vsega tisti dušni, notranji mir, po katerem pravzaprav vsi na nek način hrepenimo. In izvlekla sem karto PEACE! Pa naj še kdo reče, da so angelske karte lari fari.

Pina pravi ...

O, hvala! To je pa lepo.
O ja, želim si notranji mir, prav to. Že dolgo, zelo dolgo. Zdi se mi, da bo potem prišlo tudi vse ostalo.
Ah, jaz kar verjamem v vse te zadeve. Tako ali tako pa si vedno želimo, da je izid pozitiven, pa naj gre za angelske karte ali pa gledanje v zvezde. :)