nedelja, 10. januar 2010

Pozornost

V drobnih dejanjih spoznaš kako si ljubljen. Na isti dan sta me presenetila I. in oče. Cel dan je snežilo. Zjutraj sem prej vstala, da bi očistila avto in avto je bil že očiščen. I. je bil pozoren in sčistil še mojega preden je šel v službo. Zvečer sem imela tečaj nemščine in avto je bil zopet očiščen. Tokrat mi ga je očistil oče. Zanimivo, da sta me oba presenetila na isti dan.

Čez nekaj dni nas je v Sloveniji močno zamedlo. V službi smo se spraševali kako bomo odpeljali domov, ker nas je sneg povsem zasul. Malo preden sem končala s službo je prišel I. z lopato in mi začel čistiti parkirišče in avto. To sta skozi okno videla direktor in eden od vodij ter me poklicala v pisarno. Oba sta bila navdušena nad I. dejanjem in me vprašala ali je to ljubezen ali dresura. Jaz pravim, da čista ljubezen, ker je prišel brez da bi kaj rekla, dresura pa se začne že s prvim dnem ko dva vstopita v odnos.

Na splošno pravim: dobro se z dobrim vrača. Tudi mene veseli, ko mi I. reče, da nisem kot ostale punce, ki "težijo" za brezvezne stvari. Priznam, da je včasih potrebna le dobra taktika, ki pa se jo nenehno učiš skozi odnos.
Pravijo, da si ženska izbere partnerja, ki je podoben njenemu očetu. Morda je res kaj resnice v tem, kajti velikokrat sem že opazila, da I. počne nekatere stvari kot moj oče.
In vesela sem, da ju imam.



Ni komentarjev: