sreda, 30. december 2009

Novoletna zaobljuba

Ponavadi ne delam novoletnih zaobljub, ker se je pogostokrat izkazalo, da se želje in nameni spremenijo. Tudi nisem človek ciljev, kajti to občutim kot pritisk. Raje se gibam neovirano, spontano in živim za trenutek. Najbolj sovražim vprašanja tipa kje se vidite čez pet let, kakšni so vaši prihodnji cilji…zato ne maram razgovorov za službo in morda tudi ne dobim pametne službe, ker se mi ne da pretvarjat in lagat. Kdo lahko z zagotovostjo pove kje bo čez pet let?

Že od nekdaj sem bila vztrajna in sem vedno zaključila tisto, kar sem začela. Ugotavljam, da cilje le drugače poimenujem. Vedno rečem, da si nekaj želim; npr. želim diplomirati, želim se učiti tujih jezikov… in ker vem, da bom to tudi udejanjila niti ne poimenujem tega kot cilje.

Cilje najbrž potrebujejo ljudje, ki so nedosledni pri uresničevanju svojih želja, ljudje, ki jih je potrebno vzpodbujati. Ne pravim, da je to narobe. Občudujem ljudi, ki si zastavljajo cilje in so pri tem vztrajni, saj namreč nenehno potrebujemo takšne in drugačne vzpodbude, da se lažje prebijamo skozi življenje. Cilji nas vodijo v prihodnost, želje nas ohranjajo v budnosti.

Moj cilj v pravem pomenu besede za 2010 bo izvajanje joge doma. Rada hodim na tečaj, toda to je premalo. Nikakor se ne morem pripravit do tega, da bi vadila doma. Danes sem dobila naročeno jogijsko knjigo in to bo moja vzpodbuda na poti k željenemu cilju.






2 komentarja:

Pina pravi ...

Se strinjam s tvojim razmišljanjem: kdo ve, kje bomo čez pet let? Nekoč sem bila prepričana o tem, da imam mirno življenje, in da bo tako za vedno. Pa pride, udari, se vse spremeni. Ja, le kje bom čez pet let? Da bi bila le zdrava in srečna, potem je pa vseeno, kje bom.
Vse dobro in lepo ti želim v novem letu, in si želim še veliko zapisov na tvojem blogu; prav luštno jih je prebirat in razgibavat možgane. :)

Kačja pastirica pravi ...

Če je zdravje, pride tudi vse ostalo. Hvala za lepe besede in vračam enako: čim več zapisov v 2010, takšnih in drugačnih, da le imamo drug drugega.