četrtek, 10. december 2009

Najljubša darila

Decembra se bolj kot v vseh drugih mesecih govori o darilih. Razmišljamo kaj bomo podarili drugim, ostali nas sprašujejo kaj si želimo …
Zase lahko trdim, da sem bolj kot ne tipična predstavnica tipičnih ženskih želja in pričakovanj. Vedno se bom razveselila kakšne nove beležnice, skodelice, nakita, pisala, šala, knjige in naravne kozmetike.

Največ od naštetih sem v dar dobila knjig, najmanj pa šalov. Ponavadi si jih podarim kar sama in imam precej zajetno kolekcijo. Nekoč bi se rada naučila plest in bi si napletla čisto pisanega, morda črtastega. Všeč mi je topel občutek okoli vratu. Edina pomanjkljivost šalov je, da se moji dolgi lasje v njih zapletajo in vozlajo, a kljub temu mi to ne prepreči, da bi jih nehala kupovati.










Ni komentarjev: