ponedeljek, 28. januar 2013

Lepe beležnice

Takšni in drugačni planerji, beležnice so mi vedno bili všeč. Imam jih že lep kup, a so še vedno prazni.
Se mi zdi, da v dobi, ko računalnik ni bil osnovno sredstvo ni bilo na izbiro toliko beležnic, sedaj ko pa beležnica ni več osnovno sredstvo, jih pa najdeš v milijon in eni verziji.
 
Sem zelo organiziran tip človeka, pomembne datume si zapisujem, obeležujem rojstne dneve, a vse to je premalo, da bi zapolnila lepe beležnice. Nekaj časa sem si v beležnice pisala ljube pesmi, citate in misli, sedaj pa niti za to ne najdem več časa. Je pa res, da sem včasih mnogo več brala. Sedaj imam probleme z utrujenostjo oči, ki je posledica zmešnjave hormonov po porodu. Zvečer, ko najdem čas za branje imam že tako utrujene oči, da mi črke plešejo in se zelo zelo trudim z branjem. Zaradi tega sem slabe volje, a zaenkrat ne morem pomagati. Menda bo sčasoma bolje. 

Je pa lepo prebirati za nazaj citate, pesmi … spoznaš kako se sam spreminjaš. Kar si si nekoč vzel k srcu, se ti danes zdi otročje in dolgočasno. A vsako življenjsko obdobje prinaša svoje zgodbe, občutja, ki so ti takrat pomenila vse na svetu, in prav je, da se jih spomnimo, že zato, da cenimo to kar imamo v sedanjosti, da se ne obremenjujemo z nepomembnimi stvarmi.


Ni komentarjev: