sreda, 25. april 2012

Dilema

V mojem življenju obstajata dve osebi, moški in ženska, ki sta par in moja velika prijatelja, oba pa imam neskončno rada. Zadnje čase me skrbi obnašanje enega izmed njiju. Že večkrat sem opazila, da se eden izmed njiju obnaša sumljivo, vsak dan telefonira tretji osebi nasprotnega spola, velikokrat hodi na dolge, menda samotne sprehode ... in začenjam se spraševati ali se morda ne plete ljubezenski trikotnik. To mi čisto nič ne diši in najraje bi se delala neumno ter se sploh ne vpletala v te ljubezenske pripetije. Po pravici povedano niti ne želim vedeti resnice. Zato se večkrat vprašam ali naj karkoli drezam ali pustim času čas, morda pa je moja sumničavost povsem odveč in je vse le v moji glavi. Trdnih dokazov nimam, prav tako pa nimam želje po detektivskih vlogah. Lahko bi direktno soočila prijatelja z vprašanjem, a to nisem jaz. Ne drezam v ljudi in njihove zgodbe, znam pa prisluhniti kdor mi zaupa. Morda je včasih to  narobe, pa bi morala večkrat povprašati kaj je narobe. Zdi se mi, da je to tudi razlog odtujevanja, še vedno se premalo pogovarjamo in še vedno imamo dovolj časa, da počnemo neumnosti. Le-te se skoraj nikoli ne izplačajo, a to ugotovimo vedno prepozno, ko že ranimo tiste, ki si tega ne zaslužijo. Naše najbližje.


2 komentarja:

Pina pravi ...

Premišljevala sem, kaj bi jaz naredila v takem primeru. Glede na to, da sem bila v takšnem trikotniku, bi vseeno malo povprašala osebo, ki se zapleta v drugo razmerje o tem, kaj se dogaja. In tudi povedala, da se mi zdi fer, da najprej prekine obstoječe razmerje in se šele potem vrže v novo razmerje. Ali pa naj se vpraša, kaj lahko sam(a) naredi za to, da obstoječe razmerje dobi ponoven zagon. Ponavadi začne škripati predvsem zato, ker se nekdo boji povedati, kaj si želi. Nikakor pa v to ne bi vpletala osebe, ki za drugo morebitno razmerje ne ve. Preveč boli, ko izveš, in nikoli več ne moreš zaupati stoprocentno (vedno vidiš strahove, kjer jih ni in včasih prav zaradi tega sesuješ razmerje). Tako ali tako pa ponavadi tista oseba, ki skače čez plot, zanika prav vse...

Kačja pastirica pravi ...

Morda bo res najbolje, da malce potipam situacijo in dam kakšen komentar, mogoče obrodi sadove. Oh ja, zoprne so te zadeve srca, ko ne gre tako kakor si zamisliš.