četrtek, 26. april 2012

Babuške, vrečkica

Tako kot sem svoj čas bila obsedena z žirafami in kačjimi pastirji, sem sedaj našla novo odvisnost. Matrjoške, v vseh oblikah. Imam jih kot uhane, prstane, okrasne, zadnjič sem odkrila celo kozmetiko z njihovimi motivi, čeprav si je nisem kupila, kljub temu da je bila lično izdelana embalaža. Še vedno nisem tak potrošnik, da bi kupila le zaradi všečnosti dizajna, temveč me še vedno prepriča vsebina. Tokrat sem odkrila zanimive vrečke, ki so idealne tudi za darilo. Lahko jih zložiš v čisto majhen zvitek in so idealne za v torbico. Zloženka me spominja na leta nazaj, ko sva se z I. spoznala, ker je vedno zlagal vrečke v trikotnik. Kaj takega prej še nisem videla, saj smo pri nas doma bili navajeni, da jih zmečkamo ali vsaj zložimo v nek kvadrat, da si jo laže pospravil v predal. Ko sem pri njemu videla cel postopek zlaganja v trikotnik se mi je sprva zdelo smešno in hkrati trapasto - zlagati vrečke, a izkazalo se je kot zelo praktično, saj s tem prihraniš veliko prostora. No, sedaj pa je celo dizajn vrečk tak, da jo pravilno zložiš.




3 komentarji:

Anonimni pravi ...

super ideja ... kje si pa našla e vrečkice in kakšna je cena?


lp barbara

Kačja pastirica pravi ...

Zdravo, najdeš jih na povezavi: http://www.tviga.si/

Urška Sem pravi ...

Tale tvoja obsesija u babuškami je super!