ponedeljek, 16. maj 2011

Dan s prijateljico

Z mojo dobro prijateljico sva se odpravili na potep po Goriški ter podaljšali izlet do Italije. Bil je čudovit dan, malo ljudi na cesti in ob morju, dan za odpočiti misli in užiti svež zrak. Veliko sem razmišljala o tem kako se bo moje življenje spremenilo ko bom postala mama. Imeli sva načrt, da njen rojstni dan praznujeva v NY. Sedaj je zgodba nekoliko drugačna. Odpadejo tudi najini izleti, potovanja - na katerih sva že ugotovili, da sva pravi prijateljici, kajti zanimajo naju podobne stvari, imava podobne interese, podobne težave s hrano (sva vedno lačni :)), edina pomanjkljivost je razlika v prenašanju vročine, katero jaz prenašam odlično, ona pa ne, a zato vedno izbereva mesece, kjer so temperature prijetne.

Toda vsa ta odrekanja ne jemljem kot odrekanja v dobesednem pomenu, kajti odrekam se jim v imenu nečesa/nekoga, ki jih z lahkoto nadomesti. Veselim se vsakega trenutka, ki bo prišel in bo drugačen od tega, kar sem imela sedaj. Pripravljena sem postati mama. In ko se zaveš, da kar naenkrat ne boš več sam ter bo nekdo drug postal najpomembnejše bitje v tvojem življenju poleg tvojega partnerja, takrat odrasteš. In takrat razumeš pomen brezpogojne ljubezni.
Življenje je lepo.



3 komentarji:

Pina pravi ...

Je to samo namig, ali lahko že rečem: čestitam!?
Veselim se s tabo! :)

Kačja pastirica pravi ...

Nestrpna sem. Še en teden moram počakati, da pride uradna potrditev :))Hvala.

Tika pravi ...

Čestitam, kako lepo. Uživaj v vsakem trenutku, kajti to je res nekaj posebnega....
Vse dobro in lepo naj te doseže.