sobota, 26. september 2009

Izpolnjena obljuba

Kdor išče, ta najde. Pri meni je vedno obratno. Kadar iščem, nikoli ne najdem. Z namenom sem se odpravila v trgovine z oblačili, da bi kupila kakšno novo tuniko. Že nekaj let opažam, da mi sploh nič ni všeč. Kljub temu uspem poiskati kaj ličnega in nato kombiniram z raznimi dodatki. Rada sem urejena, rada se lepo naličim … in v tem uživam. Všeč mi je, da mi I. zjutraj preden greva od doma večkrat nameni čisto preprost kompliment UAU. Kljub temu, da sva že dolgo skupaj in bi kdo pričakoval, da sčasoma komplimenti zvodenijo, pa so pravzaprav zelo pomembni, saj poživljajo odnos. In ravno zaradi njih mi še vedno daje občutek, da sem zanj posebna.

Nedavno sem si zadala obljubo oz. željo, da do novega leta najdem beležnico s kačjimi pastirji. Nisem mogla verjeti svojim očem, ko sem v knjigarni iskala knjigo za sestro, da sem nehote našla beležnico z žirafo, ki ima pripeta krila kačjega pastirja! Moji dve najljubši živali, združeni v beležnici! Razveselila sem se kot majhen otrok.

Žirafe so bile dolgo moja najljubša žival, dokler niso prevladali kačji pastirji. Še vedno jih obožujem, predvsem zaradi njihove elegantnosti, sofisticiranosti, velikih rjavih oči z dolgimi trepalnicami in ker so tako zelo miroljubne ter zaščitniške. Postale so del mojega življenja, saj me povezujejo z ljudmi, ki osmišljajo moje življenje. Sleherni od njih mi je podaril žirafo. Z vseh koncev in krajev krasijo moje stanovanje in brez njih si sploh ne znam več predstavljati doma.



                                        


Ni komentarjev: