torek, 24. julij 2012

Kašice in podobno

Ljudje se pogosto pritožujemo, da nimamo časa za kosilo, večerjo in posegamo po hitro pripravljenih jedeh ali napitkih iz praškov. Sama sem mnenja, da se še vedno najde toliko časa, da pripravimo dober in zdrav obrok brez umetnih napojev. Pogosto tudi slišim, da mamice dajejo svojim dojenčkom že narejene kašice, ki jih je v trgovini na voljo uh hu hu ... Jaz pa sem se odločila, da vnaprej pripravljenih jedi ne bom kupovala. Pa bo kdo rekel, da kompliciram. Priznam, da kuhanje jemlje ogromno časa, a želim, da moj otrok je zdravo in navsezadnje sem na porodniški zato, da svoj čas posvetim otroku. Pomembneje se mi zdi, da otrok je zdravo kot pa da imam zase pol ure več časa, ki ga tako ali drugače izkoristim za surfanje po internetu - kar pa mi je sedaj na zadnjem mestu.
Ja, gre veliko časa za kuhanje. Pa kosilo še gre, a ko se uvedejo še malice in večerje, se kar naenkrat zazdi, da cel dan preždiš v kuhinji :) a dobra stran tega je, da preizkušaš nova živila, nove recepte, posledično tudi ti začneš bolj zdravo jesti in raziskuješ trg novih živil oz. živil, ki jih prej sploh nisi jedel oz. premalokrat.



2 komentarja:

Cinnamon and Thyme pravi ...

Pohvalno! Sem mnenja, da se tudi na hitro, da pripraviti zdrav in hranljiv obrok. Midva pojeva veliko kvinoje, priporočam tudi bulgur (če ga še niste probali), ima tak fin oreščkast okus :).

Kačja pastirica pravi ...

O hvala za idejo, bomo sprobali :)