ponedeljek, 20. januar 2014

Zimsko pomladni dan


Dolgo časa mi ni bilo za pisanje. Materinstvo me je povsem prevzelo, tisti občutek slepe zaljubljenosti, ki ponavadi traja dve leti, Frédéric Beigbeder bi rekel tri leta, potem pa pridejo občutki realnosti. Življenje se postavi na svoj tir, spet najdeš čas za stvari, ki si jih prej dajal na stran in ti niso bile pomembne. Starševstvo je dobrina, ki se ne more primerjati z ničimer drugim, je tako samosvoj občutek, ki ga razume le tisti, ki ga doživlja. Nikoli in nikdar ne bi več menjala za kaj drugega ali za življenje brez otrok. Pa verjamem, da bi se imela lepo tudi, če bi se odločila za življenje brez otrok, saj nikoli ne bi poznala drugačnega življenja. A sedaj ko ga poznam, je življenje eno samo veselje ... ves svet se vrti okoli moje sončice ... in ko grem na sprehod v januarskem dnevu, ki spominja na prvi pomladni dan, mi je žal le tega, da je ni ob meni – vsako minuto dneva. A vem, vsakdo mora biti malo sam s seboj ...




Ni komentarjev: